RESTART a Autoexpres Litvínov pod taktovkou Wars pilot team

RESTART a Autoexpres Litvínov pod taktovkou Wars pilot team

2013 rok, kdy jsme začali okruhy brát vážně. V rámci špičkového podniku Carbonia Cup, který odstartoval do své 3 etapy. Startuje zde 70 vozů v kategor

Why hairstyles are afraid of the truth
How hollywood got fashion magazines all wrong
The oddest place you will find fashion shows

2013 rok, kdy jsme začali okruhy brát vážně. V rámci špičkového podniku Carbonia Cup, který odstartoval do své 3 etapy. Startuje zde 70 vozů v kategoriích a jejich počet se závod od závodu zvyšuje. Nejedná se i když v amatérském podniku o žádná ořezávátka a piloti kolo od kola zrychlují a nenechají si nic líbit … Nemluvě o špičkové technice.

Náš team se skládá z vozů Škoda Octavia I a II evoluce . Vítek Smejkal s Octavii I.evoluce disponuje špičkovou technikou, kdy regule dovolili jít pod 1000kg a výkon 1,8turbo je stanoven na 313PS / 420NM, kterou ovládá el.Pectel, sekvenční bezsynchronní převodovka Kalmar, zakázkový podvozek od Protlumu a hlavně pečlivá práce Wars mechanik- šéfa Jendy Mikšátka (Coperfield). Vítek již v předešlých sezónách s Octavií dokázal vyhrát, ale to ještě auto trpělo dětskými nemocemi. Letos je cíl jasný, vyhrát CC2013 absolutně a to se již začalo naplňovat prvním závodem v Mostě, kdy v silné konkurenci dokázal Octavii dovézt do cíle jako 1. ve své třídě a ještě tlačil na vozy z mnohem silnějších tříd. Vozidlo fungovalo na 1*. Team se utvořil letos a i mechanici jsou nováčci a musí se hodně učit Celý team se harmonizuje a tím pozvolna přecházím k naší Octavii II.evoluce.

Vozidlo z dílny Petra Fulína postavené v roce 2010 jako ukázka, jak si 2,0 atmosféra s výkonem 250PS poradí s vozy např.Leon Supercopa, BMW 130 Chalenge atd. Vůz o hmotnosti 980Kg, disponuje výkonem 250PS,Sadev,telemetrie AIM a neskutečným podvozkem, který je čitelný a předvídatelný. Hlavním partnerem pro rok 2013 tohoto speciálu je spol. RESTART.SK . . . A tak partner očekával, že první závod bude jasnou kořistí zlatého vavřínu. Vše tomu nasvědčovalo. Tréninky, kdy se Pilot Stránský učil vůz ovládat, tak jasné vítězství v kvalifikaci, které bylo absolutní s náskokem několika sekund.Vše v závodě vypadalo nadějně, náskok po ujetí poloviny závodu, kdy začal Pilot předjíždět vozy o kolo, však vzali za své. Vůz na cílové rovince bez zjevné příčiny zastavil. To byl šok pro všechny . A i když jsme v teamu řešili, co , proč, kdo a oficiálně jsme chtěli uvést „závada na benzínové soustavě“. Tak se stalo to, co se stává a stane každému . Špatně spočítaný benzín a on prostě došel !!
Takže, Autodrom Most CC 2013 jednou plný počet bodů pro Autoexpres Vítka Smejkala v A4 a RESTART.SK v A6 0 bodů . . . Nesmíme opomenout našeho kamaráda P.Pups, kterého učíme okruhovému závodění , který s Cupovou Octavií, získal své první vavříny za 3.místo v kat A2 . . .

Tímto Vás zvu na SlovakiaRing 1.5.2013 (Carboniacup.cz) , netradiční termín uprostřed týdne. SlovakiaRing je luxusní okruh, špičkové zázemí a neopakovatelná atmosféra . .. . Předtím nás uvidíte na KP 2013 (Subaru RTT.cz) v Hradišti 20.4.2013, Coperfielda na Rally Šumava u Letouna (Jiří Káňa – Ford Sierra Cosworth)

Díky patří RESTART.SK, Coperfieldovi (Jenda Mikšátko), Wars Pilot Team, William art s.r.o., Auto-myslivec.cz , AP motosport, Autoexpres Litvínov, PUPS&Hybner Dvlpt. s.r.o., rodinám , přátelům a mechanikům z teamu.

Text: Jiří Stránský
Photo: Jan Pružina(Carboniacup.cz)

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0