Jezdci, kteří pojedou ve FIA WTCC v Yokohama Trophy, jenž je nyní vyhrazena pro automobily třídy TC2, dostanou startovní bonus 40 000 EUR, pokud vstou
Jezdci, kteří pojedou ve FIA WTCC v Yokohama Trophy, jenž je nyní vyhrazena pro automobily třídy TC2, dostanou startovní bonus 40 000 EUR, pokud vstoupí do celé sezóny.
V letošním roce WTCC umožní vozům závodit v různých kategorií, podle různých předpisů teprve podruhé ve své historii, poté, co v roce 2011 mohli jezdit vozy S2000 z roku 2010.
Výkonnostní rozdíl mezi TC1 a TC2 bude nicméně mnohem větší, než mezi vozy 2010 a 2011 (nyní známých jako TC3 a TC2), s novými vozy TC1 lehčími až o 50 kg, s pokročilým závodním odpružením a dalšími 50 koňmi navíc.
U dvou nezávislých německých týmů, Wiechers-Sport a Liqui Moly Team Engstler, se očekává, že budou tuto sezónu pokračovat s vozy BMW 320 TC ve třídě TC2, jelikož nemají potřebné finanční prostředky na vozy TC1, zatímco u Campos Racing a Special Tuning Racing se očekává, že do šampionátu nasadí dosud neznámý počet Seatů.
Yokohama bude i nadále sponzorovat Trophy, a nyní bylo potvrzeno, že závodníci, kteří pojedou celou sezonu obdrží 40 000 EUR jako startovní motivaci.
Výše \”prize money\” pro sezónu 2014 nebyla dosud potvrzena, ale v roce 2013 byla celková \”prize money\” od japonského výrobce pneumatik 480 000€, s tím, že vítěz závodu dostal 6000€ a poslední odměněný byl šestý pilot závodu s výhrou 1000€. Je možné, že hodnota může být snížena v souladu s novou vstupní motivací.
CZO – Denisa Hanáková
Foto: WTCC Media
COMMENTS