WTCR: Na Slovensku nastoupí s největší záteží Honda a Volkswagen

WTCR: Na Slovensku nastoupí s největší záteží Honda a Volkswagen

Ve třetím podniku letošní sezony WTCR na Slovakia Ringu se s nejvyšší hmotností představí vozy Honda a Volkswagen. Naopak s nejlehčími vozy bude závo

WTCC: Honda nasadí tři tovární auta. Michelisze a Monteira doplní Japonec Michigami
Novinky z týmu Rikli Motorsport
Boutsen Ginion Racing potvrzuje dvě Hondy pro WTCR

Ve třetím podniku letošní sezony WTCR na Slovakia Ringu se s nejvyšší hmotností představí vozy Honda a Volkswagen. Naopak s nejlehčími vozy bude závodit Alfa Romeo.

O víkendu bude pokračovat letošní sezona WTCR, jejíž třetí dějství se odehraje na okruhu Slovakia Ring. Pro slovenské klání dojde u jednotlivých vozů na základě průměrných časů z prvních dvou podniků k úpravě kompenzačních hmotností.

Jakožto nejrychlejší vůz předchozích dvou podniků nastoupí s největším závažím vozy Honda Civic TCR. Auta japonské značky, které využívají lídr šampionátu týmů Münnich Motorsport a také stáj KCMG, se stejně jako v předchozích závodech představí na Slovakia Ringu s kompenzační hmotností 60 kg.

Naopak o 20 kg lehčí budou v Orechové Potôni vozy Lynk & Co 03 TCR, Cupra TCR a Audi RS 3 LMS, kteří v Marrakeši a na Hungaroringu ztrácely na hondy v průměru dvě desetiny sekundy a na Slovensku tak nastoupí se závažím 40 kg.

S třicetikilogramovou záteží pak bude na Slovakia Ringu závodit pětice vozů Hyundai i30 N TCR, které na nejrychlejší vozy japonské automobilky v předchozích kláních ztratily průměrně tři desetiny sekundy.

V nejlepší pozici z hlediska hmotnosti se ale bude na Slovensku nacházet dvojice vozů Alfa Romeo Giulietta Veloce Teamu Mulsanne, jejichž průměrná ztráta činila až šest desetin sekundy a ve třetím podniku sezony tak nastoupí bez kompenzačního závaží.

Vozy Honda Civic TCR ovšem nebudou jedinými, které i na Slovakia Ringu zůstanou na kompenzační hmotnosti 60 kg. Se stejným balastem totiž bude závodit také kvarteto vozů Volkswagen Golf GTI TCR ze stáje Sébastiena Loeba.

Vozy německé značky sice v prvních dvou podnicích ztrácely v průměru čtyři desetiny sekundy a původně měly nastoupit pouze s 20 kg navíc, před Slovakia Ringem se ovšem vrací ke staré elektronické řídící jednotce a z tohoto důvodu jako Honda také oni nastoupí se zátěží 60 kg.

Co se týče ostatních parametrů Balance of Performance, zde se v porovnání se stavem na začátku sezony nic měnit nebude.

Balance of Performance před startem letošní sezony

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0