Britský pilot, který přišel o sedačku v šampionátu FIA WEC po kolapsu CEFC TRSM Racing, se do vytrvalostních závodů vrátí v letošním ročníku 24h Le M
Britský pilot, který přišel o sedačku v šampionátu FIA WEC po kolapsu CEFC TRSM Racing, se do vytrvalostních závodů vrátí v letošním ročníku 24h Le Mans. Společně s týmem United Autosports, se kterým v minulosti slavil úspěchy, nastoupí ve třídě LMP2.
Pro Alexe Brundleho začala super sezóna FIA WEC 2018/19 velice slibně, když dostal šanci usednout do prototypu Ginetta LMP1 v barvách týmu CEFC TRSM Racing. Projekt Manoru se ovšem kvůli finančním problémům hned na začátku sezóny rozpadl a Brit tak o sedačku přišel.
Osmadvacetiletý jezdec se ale na startovní rošt již brzy vrátí, a to při letošním závodě 24h Le Mans s týmem United Autosports, který plánuje ve třídě LMP2 nasadit dva vozy Ligier-Gibson JSP217. V posádce ho doplní Ryan Cullen, který s týmem DragonSpeed ovládl letošní závod Daytona 24h ve třídě LMP2. Třetí pilot zatím zůstává neznámý.
Brundle navíc tým United Autosports moc dobře zná, a to z roku 2016, kdy společně zvítězili v evropské sérii ELMS s prototypem LMP3. Kromě toho za ně nastoupil také v loňském podniku 12h Sebringu v rámci zámořského šampionátu IMSA.
„Mám velkou radost, že mohu závodit ve třídě LMP2 s týmem United Autosports, který mi pomohl vyhrát titul v LMP3. Nemohu se dočkat až opět usednu za volant prototypu Ligier a budu reprezentovat stáj světového kalibru,“ řekl Brundle.
Druhý vůz, který United Autosports hodlá nasadit v LMP2, budou řídit Filipe Albuquerque, Phil Hanson a třetí, zatím neoznámený, jezdec. Záleží však, zda bude tým do Le Mans připuštěn. Finální složení startovního pole pro letošní závod 24h Le Mans se dozvíme na začátku března.
COMMENTS