I.S.R. Racing chce v Zandvoortu znovu hrát první housle v ADAC GT Masters

I.S.R. Racing chce v Zandvoortu znovu hrát první housle v ADAC GT Masters

I.S.R. Racing se vrací na závodní trať v rámci ADAC GT Masters. Čeká ho horký závodní víkend na okruhu v Zandvoortu. Po suverénním premiérovém vítě

I.S.R. Racing míří na Hockenheim k předposlednímu podniku ADAC GT Masters 2019
Salaquarda se Stipplerem v první dvacítce průběžného pořadí
Salaquarda se Stipplerem skončili v ADAC GT Masters šestnáctí

I.S.R. Racing se vrací na závodní trať v rámci ADAC GT Masters. Čeká ho horký závodní víkend na okruhu v Zandvoortu.

Po suverénním premiérovém vítězství před dvěma týdny na Nürburgringu chce český tým potvrdit rychlost svého Audi R8 LMS #33 s posádkou Filip Salaquarda (CZE) a Frank Stippler (GER) také v Zandvoortu.

Holandský okruh má dlouho tradici, jely se na něm ty nejžhavější závody ze třiceti ročníků Grand Prix Holandska F1. V té době ale okruh neměl aktuální podobu s délkou 4307 metrů s 11 klopenými zatáčkami a několika rovinkami.

Startovní a cílová rovinka vede do prvního, dost „špinavého“ prvního sektoru. Zatáčka Hugenholtzbocht naopak otevírá prostřední sektor, který je rychlý bez větších zatáček. Dobrým místem k předjíždění je šikana Audi, po ní následují dvě pravé zatáčky pojmenované Kumhobocht a Arie Luyendijkbocht, které jezdce přivedou zpět na hlavní rovinku.

Program víkendu odstartují v pátek dva volné tréninky ve 13:00 a 17:15. První bitva o pole position se odehraje v sobotu ráno od 9:00, první závod pak následuje ve 13:15. Druhá kvalifikace se jede v neděli ráno a druhý závod bude odstartován ve 13:08.

Oba závody je možné sledovat na oficiálních stránkách série www.adac-gt-masters.com nebo na německém TV kanálu Sport 1 www.sport-1.de.

Igor SALAQUARDA (majitel I.S.R. Racingu)

„Vítězství z Nürburgringu máme stále v živé paměti a celý tým je zcela odhodlán zopakovat tento výjimečný výsledek. Musíme ale zůstat soustředění. Zandvoort je okruh, na kterém se moc často nezávodí a ve srovnání s ostatními okruhy letošního kalendáře má podivný layout. Proto budeme postupovat krok za krokem, abychom připravili vůz i jezdce na podání co nejlepšího výkonu. Budeme sledovat také počasí, déšť by totiž mohl zamíchat kartami.“

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0