Závodní tým K&K Racing připravil na úvodní podnik FIA CEZ a ESET MMSR na Hungaroringu černozlaté Audi R8 LMS ultra pro rodinnou dvojici Richard Ch
Závodní tým K&K Racing připravil na úvodní podnik FIA CEZ a ESET MMSR na Hungaroringu černozlaté Audi R8 LMS ultra pro rodinnou dvojici Richard Chlad a Richard Chlad jr., která vybojovala v každém závodě pódiové umístění.
Richard Chlad jr. absolvoval oba sprinty a ve vytrvalostním závodě ho v kokpitu střídal jeho otec. Společně si po bitvě s polským závodníkem Marcinem Jedlinskim dojeli pro druhé místo v cíli, což byl pro dvojici po startu z pátého místa skvělý postup vpřed a první společný úspěch letošní sezony.
S Marcinem Jedlinskim, rovněž na vozu Audi R8 LMS, sváděl Chlad jr. souboj i v krátkých sprintech. Jeho dalším vážným soupeřem byl český závodník Josef Záruba s Lamborghini Huracán. V prvním sprintu vyrazil Chlad jr. z pole-position a svou pozici až do cíle nepřepustil.
„Josef hodně tlačil, ale podařilo se mi jej udržet za zády. Z výsledku mám pochopitelně radost a mé díky patří celému týmu. Jsem rád, že se nám hned v úvodu sezóny podařilo navázat na dobré výsledky z loňského roku. Věřím, že nás čeká další zajímavá sezóna,“ hodnotil první sprint Richard Chlad jr.
I cílem druhého závodu projel jako první jezdec týmu K&K Racing Richard Chlad jr. Krátce po skončení však přišla na řadu pětivteřinová penalizace od sportovních komisařů za předjíždění pod žlutou vlajkou. Díky svému náskoku se ovšem propadl „jen“ na třetí místo, takže nepřerušil sérii pódiových umístění.
„Je to velký úspěch. Na to, že jedeme koncepčně s šest let starou technikou, neboť Audi R8 Marcina Jedlinského nebo Lamborghini Huracán jsou nová auta, předvedli oba kluci skvělý výkon. Hlavně Richard Chlad jr., který potvrzuje své jezdecké kvality. Otázkou je, jak se nižší výkon motoru oproti konkurenci projeví na Red Bull Ringu, kde jsou dlouhé rovinky. Tam se to asi projeví, uvidíme.
Oba kluci předvedli skvělý výkon, na to, že v podstatě jedeme se starou technikou oproti třeba novějšímu Audi Marcina Jedlinského nebo Lamborghini Huracán, byť se jedná o pohárový vůz. To jen potvrzuje to špičkové umění Richarda Chlada jr., který jede s koncepčně šest let starou technikou. Ovšem otázka je, jak se to bude projevovat na Red Bull Ringu, kde jsou dlouhé rovinky. Tam se asi nižší výkon projeví, ale uvidíme. Každopádně sezona je skvěle rozjetá a budeme se snažit udělat dobrý výsledek ve sprintu i vytrvalosti,“ shrnul manažer týmu Marcel Kusín.
Tým K&K Racing se tak po návratu z Maďarska začne pomalu připravovat na další podnik FIA CEZ a ESET MMSR, který se koná již za tři týdny na další trati šampionát formule 1 – okruhu Red Bull Ring v Rakousku.
COMMENTS