V Oscherslebenu odstartuje druhá sezóna Škoda Octavia Cupu. Na startu nechybí favorité

V Oscherslebenu odstartuje druhá sezóna Škoda Octavia Cupu. Na startu nechybí favorité

Sedmidílný kalendář značkového poháru Škoda Octavia Cup odstartuje ve dnech 7. až 9. července na německém okruhu Oschersleben. Ve startovní listině js

Jak hodnotí uplynulou sezonu Octavia Cupu jezdci týmu Steibel Motorsport?
AUGUST MACBETH SLAVÍ NA SLOVAKIA RINGU SVÉ PRVNÍ POLE POSITION
Kvalifikaci na finálový víkend Octavia Cupu vyhrál Tomáš Pekař

Sedmidílný kalendář značkového poháru Škoda Octavia Cup odstartuje ve dnech 7. až 9. července na německém okruhu Oschersleben. Ve startovní listině jsou všichni favorité: Tomáš Pekař, Michael Vorba, August MacBeth či Martin Semerád. Nebo snad překvapí někdo jiný?

Z papírových favoritů se na německý okruh v duchu ukořistit co nejvíce možných bodů vydají Tomáš Pekař, Michael Vorba, August MacBeth či Martin Semerád.

„První závod sezony je vždy vzrušující. Představí se nám noví jezdci, tak jsem zvědavý na jejich rychlost. Auto prošlo přes zimu úpravami a my se jim musíme přizpůsobit a nastavit podvozek vozu. Těším se také na ostatní série víkendu, především na TCR International,“ uvedl v loňském roce druhý Tomáš Pekař.

Pozadu nechce zůstat ani další favorit Michael Vorba z týmu Action Racing Mania.

„Pauza byla už hodně dlouhá a nemůžu se dočkat startu nové sezóny. Oschersleben znám z doby kdy jsem jezdil ještě Formuli BMW v letech 2003 a 2004.  Tento okruh nikdy nepatřil mezi mé oblíbené tratě, máme pouze jeden volný trénink, což není po tak dlouhé pauze bez ježdění moc, ale budeme na tom všichni stejně. Těším se na krásné souboje, které tento pohár vždy nabízel,“ říká Vorba.

Návrat za volant závodního speciálu už na jaře ohlásil Martin Semerád, který toho na okruzích příliš neodjel.

„K závodění se vracím po 5 letech, ale i když jsem se neobjevoval v soutěžích a závodech, tak jsem se v motoristickém prostředí aktivně pohyboval a dokonce jsem usedal i za volant v rámci kurzů, které pořádáme. Občas jsem odjel i exhibiční závody, takže pro mě návrat nebude zas takový problém, to že se jedná o jinou disciplínu, to už je věc jiná. Škoda Octavia Cup bude pro mě něco nového a bude to velká výzva. Jsem z toho i trochu nervózní, protože doteď jsem byl zvyklý jezdit v rallye na trati sám. Jsou to ale spíše jen lehké obavy ohledně výsledku a kde se vůbec budu v poli pohybovat, jinak se těším,“ řekl týden před závody Martin Semerád.

Před startem nové sezóny je těžké odhadnout širší špičku pole Škoda Octavia Cupu ve které budou bojovat Michal Petru, Maciej Laszkiewicz, Matouš Kubů, Petr Čížek, Richard Meixner nebo Martin Machala, šéfredaktor motoristického webu auto.cz.

Ve startovní listině jsou celkem čtyři jezdci, kteří zasáhnou do hodnocení Juniorů. Vedle polských bratrů Rzepecki(y)ch to jsou dva bývalí motokároví jezdci Tomáš Korený a David Klar. Přestože Adam s Tomaszem mají za sebou celou loňskou sezónu, Korený se zkušenostmi z evropského poháru cestovních vozů nebude chtít zaostat, což se dá říci i o Klarovi startující za Action Racing, který se bude učit po boku Michaela Vorby.

Kompletní startovní listina Škoda Octavia Cupu

COMMENTS

WORDPRESS: 6
  • comment-avatar
    A. Novák 8 years ago

    Koukám, ten “slavný” Octavia Cup jde dobře do kopru. Jen 14 aut ve 2. sezoně (v tý 1. jich bylo 16), začátek v půlce července místo půlky dubna… Zdá se, že soudruzi z Boleslavi někde udělali chybu (spíš nejednu).

  • comment-avatar
    Gustav Anděl 8 years ago

    Pro mě si jasným vítězem Octavia Cupu Ty. Z pohodlí své židle si to perfektně zhodnotil a vyzvracel ses na Škodu. Vůbec by mě nepřekvapilo kdyby se za Novákem skrýval Vošický 😉

    #sarkasmus

    • comment-avatar
      A. Novák 8 years ago

      Nevím, kdo se skrývá za Gustavem Andělem, ale prokazatelně je to někdo, kdo je a) úplně mimo a b) ještě ke všemu neumí číst. Nevšiml jsem si, že by tu někdo zvracel na Škodu. Ta s tím nemá vůbec nic společnýho… Ale to by si nejdřív uživatel pod pseudonymem Gustav Anděl musel něco nastudovat, než tady začne zvracet svoje nekvalifikovaný nesmysly.

  • comment-avatar
    Josefus 8 years ago

    Půjde-li to takto dále sestupnou geometrickou řadou směrem dolů, můžeme v příští sezóně očekávat v Octavia Cupu 12 vozů. Piloti, kteří skončí v seriálu na posledních dvou místech budou těžko hledat motivaci pro příští sezónu. Umístění v druhé desítce nebude stát za tu námahu a za vynaložené finanční prostředky, obzvláště když kamery (pokud tam nějaké jsou) zabírají maximálně první šestici vozů.

  • comment-avatar
    A. Novák 8 years ago

    To platí vždycky u všeho, a přesto existujou seriály, který mají plný nebo alespoň rozumně zaplněný rošt. Tady bych příčinu úpadku viděl jinde. Loni to dokázal pan Diviš v zásadě vyorat z ničeho a místo obdivu se dočkal vyhazovu. No a ty pipky, který to tam dělají místo něj, holt jsou trochu mimo mísu, protože zjevně neznají zákonitosti tohohle specifickýho prostředí. Díra mezi nohama sice v mužský branži zmůže hodně, ale evidentně ne všechno… 🙂

  • comment-avatar
    P.Novak 8 years ago

    Penis mezi nohama taky neznamena ze to ma mozek… Je skoda ze takoveto pomluvy organizatoru se v cizine nikdy nestane, tam se kazdy vazi lidi ktery chteji neco vybudovat… to ze serial loni jel neznamena ze byl na dobry urovni… Ano p.Divis to rozjel ale uprime svoje mouhy to melo a ja budu rad kdyby se teto mouhy podchytili a klidne si pockam abych pak mel 100% auto. Ale bohuzel tady v CR kdyz se snazite udelat serial na stejny urovni jako v nemecku tak jste proste za vola… a podle Vasich komentaru soudim ze i tento serial zanikne protoze proc by se organizatori meli snazit aby to jelo kdyz jsou jen za p*** a cu****?! Ja bych byl rad kdyby se konecne tady udelal kvalitny serial kde by se ukazalo umeni ridice a ne ten kdo ma vice penez je vitezem pze ma lepsi techniku…
    Dekuji.

  • DISQUS: 0