Německý tým třídy LMP1 bude mít v letošní sezoně WEC nového dodavatele motorů. Místo AER přichází Nismo. Integrace šestilitrového V6 agregátu s
Německý tým třídy LMP1 bude mít v letošní sezoně WEC nového dodavatele motorů. Místo AER přichází Nismo.
Integrace šestilitrového V6 agregátu s turbem je jednou z řady změn, kterých se během zimní přestávky dočká šasi CLM P1/01. Podle tiskové zprávy ByKOLLES Racing probíhá vývoj podle plánovaného harmonogramu.
„Dodávky motoru od Nisma mají pro nás velký význam. V předchozích sezonách jsme měli se spolehlivostí velké problémy, takže v roce 2017 čekáme velký pokrok nejen v této oblasti, ale i co se týče výsledků,“ uvedl šéf operací ByKOLLES Racing Boris Bermes.
„Našemu zásadně zinovovanému vozu CLM P1/01 dodá twinturbo Nismo pohon na zadní nápravu přes spolehlivou převodovku Xtrac. Vytrvale pracujeme na řadě dalších změn. Na základě úprav pravidel pro sezonu 2017 provádíme rozsáhlé změny na přední a zadní části vozu, zvláště na aerodynamice. Vedle toho naši konstruktéři dosáhli snížení váhy a kompletně vylepšili mechanické díly. Těšíme se na první testy totálně předělaného CLM P1/01. Letos chceme demonstrovat jeho kvality a dál pokračovat v inovacích. To vše proto, abychom pro ročník 2018 dodali náš vůz zákazníkům tak, že ho mohou upravit pro svoji pohonnou jednotku,“ dodal Bermes.
Specifikace motoru Nismo VRX 30A Evo
Objem: 3 000 ccm
Design: V6 s úhlem válců 60 stupňů
Foto: ByKOLLES Racing
COMMENTS