Dvoulitrové formule MRF Challenge z Indie posilují pozici na asijském trhu, další na řadě je Evropa. Indický výrobce pneumatik MRF, který dvoul
Dvoulitrové formule MRF Challenge z Indie posilují pozici na asijském trhu, další na řadě je Evropa.
Indický výrobce pneumatik MRF, který dvoulitrovou formuli s motory Renault provozuje od podzimu 2012, se chce nejdřív silněji etablovat na domácím trhu a na Středním Východě. Pak je ale na programu expanze do Evropy.
„Teď jsme v pozici čistě zimní série a sledujeme trhy v Indii, na Středním Východě a máme nakročené i na Dálný Východ. Pravděpodobně během jednoho až dvou let začneme zkoumat, jak proniknout do Evropy. Není to otázka příští nebo přespříští sezony, takový krok chce čas,“ uvedl šéf firmy MRF Arun Mammen britskému Autosportu.
Šampionát odstartoval sezonou 2012-13 závody pouze v Indii, následující ročník se už jezdilo také v oblasti Perského zálivu na okruzích, kde se konají podniky formule 1 a MotoGP.
V aktuální sezoně jsou odjeté už dva závody, po nichž je v čele Australan Joey Mawson před Harrisonem Neweyem (synem Adriana Neweyho z Red Bullu) a Felipem Drugovichem. Čtvrtý je se ztrátou tří bodů další nositel slavného jména, Mick Schumacher.
Předběžný kalendář pro ročník 2017-18 obsahuje opět čtyři závody, po Bahrajnu (součást víkendu WEC) a Dubaji bude následovat indický „dvojboj“ na Buddh International Circuit a v Madrásu.
Projížďka po autodromu v Dubaji ve formuli šampionátu MRF Challenge:
Foto: MRF Challenge
COMMENTS