Mostecký autodrom je takzvanou kolébkou znovuzrozeného Octavia Cupu a jezdci se sem vydají hned dvakrát. Na začátku září v rámci víkendu Mistrovství E
Mostecký autodrom je takzvanou kolébkou znovuzrozeného Octavia Cupu a jezdci se sem vydají hned dvakrát. Na začátku září v rámci víkendu Mistrovství Evropy trucků a o měsíc později v rámci finálového závodu evropského šampionátu cestovních vozů.
Autodrom ležící na severozápadě Čech prochází v posledních letech rozsáhlou modernizací a dříve opomíjená trať dostává nový punc. Už letos zavítá na autodrom, mimo tradiční Czech Truck Prix, také FIA ETCC. Hned tedy dva šampionáty se statusem mistrovství Evropy.
I v loňském roce se v Mostě jelo dvakrát. Jednou o body, a to při víkendu FIA zóny střední Evropy a jedou jako volný podnik v rámci Czech Truck Prix. V bodovaných závodech si na své konto připsali vítězství Gabor Tim a Tomáš Pekař. Dva největší rivalové v boji o celkové vítězství.
– Délka tratě: 4 219 m
– Šířka tratě: 12-14 m
– Délka cílové rovinky: 792 m
– Počet zatáček: 21
– Rekord trati: 1:25,610 (Stefan Mücke, 2009)
COMMENTS