Na Hungaroringu přijde v platnost kompenzační závaží

Na Hungaroringu přijde v platnost kompenzační závaží

Stejně jako v loňském roce se dostane ve světovém šampionátu FIA WTCC ke slovu tzv. kompenzační závaží. A stejně jako vloni přijde v platnost od třetí

Povídání s Tomem Coronelem o WTCC a současném závodním světě
Hlasujte pro FIA moment roku a vyhrajte skvělé ceny
Domácí závod pro Michelisze

Stejně jako v loňském roce se dostane ve světovém šampionátu FIA WTCC ke slovu tzv. kompenzační závaží. A stejně jako vloni přijde v platnost od třetího podniku, kterým je opět Hungaroring.

Tovární jezdci Citroënu jsou po prvních dvou kolech WTCC opravdu v ráži. Během čtyř závodů v Argentině a Maroku hned třikrát plně obsadili stupně vítězů a jako jediný dokázal nadvládu francouzských vozů lehce narušit Tiago Monteiro, který získal třetí místo ve druhém závodě v Argentině.

Tato nadvláda se ale “musí náležitě potrestat” a proto povezou všechny Citroëny oproti ostatním 60 kg navíc. Citroëny tak jako jediné budou vážit 1160 kg, zatímco Hondy, Chevrolety a Lady si zachovají minimální hmotnost, která činí 1100 kg.

Car – Final Weight – Ballast
Citroën C-Elysée WTCC – 1,160kg – +60kg
Honda Civic WTCC – 1,100kg – +0kg
Lada Vesta WTCC – 1,100kg – +0kg
Chevrolet RML Cruze TC1 – 1,100kg – +0kg

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0