Společnost ACO, pořadatel nejslavnějšího vytrvalostního závodu 24 hodin v Le Mans, zveřejnil upravenou verzi startovní listinu pro letošní závod, kter
Společnost ACO, pořadatel nejslavnějšího vytrvalostního závodu 24 hodin v Le Mans, zveřejnil upravenou verzi startovní listinu pro letošní závod, který se uskuteční ve dnech 22.-23. června.
Na seznamu je celkem 55 posádek – z toho 8 prototypů je přihlášeno v královské kategorii LMP1 a dalších 22 posádek v kategorii LMP2 (včetně dvou vozů českého týmu Lotus). Do kategorie GTE-Pro je přihlášeno 12 posádek a dalších 13 jich je v \”nejslabší\” třídě GTE-Am.
COMMENTS
No co si budeme povídat , 8 aut v nejvyšší kategorii je docela bída : – ) snad se to vstupem Porsche příští rok vylepší.Pamatuju třeba rok 1986 , tam bylo skoro 15 aut C 1 na vítězství.I tak se na to těším a přeju Toyotě, ať tam hochy od Audi trochu prožene.
V roce 1986 to šlo od Porsche koupit vůz ,který byl srovnatelný s továrnimi jenže v minulosti snad Pegueot prodal starší model týmu Oreca a pak už nic ani Audi ani Toyota vývoj jde tak kupředu a vozy jsou drahé,že privátní týmy by byly na úrovni stáje Rebbelion. I přes vývoj tyto nové vozy rychlostně stagnují srovnávám časy ve Spa kde nejlepší byly v roce 2008 až 2009! Podstatně se snížíly objemy motorů což už aerodynamika nedožene.
Souhlas , tenkrát Porsche skutečně prodávalo soukromníkům. Joest, Loyd, Kremer.Peugeot byl rok starý model bez továrního vývoje. Je jiná doba a vše je drahé, jen doufám , že až nastoupí Porsche , nezabalí to Audi. To byl začarovaný kruh a pokud z toho má být skutečně světový šampionát, je třeba do Lmp1 nalákat víc továren.