Populární německý šampionát v minulosti adaptoval spoustu prvků z Formule 1, ať už to byly dvě sady pneumatik, DRS nebo např bodový systém. Pro letošn
Populární německý šampionát v minulosti adaptoval spoustu prvků z Formule 1, ať už to byly dvě sady pneumatik, DRS nebo např bodový systém. Pro letošní rok pak zástupci DTM přichází s další novinkou. Jezdci si budou moci vybrat vlastní startovní číslo.
V minulosti získal pověstnou jedničku na kapotu šampion a jeho týmový kolega dostal dvojku, s tím, že ostatní jezdci dostali čísla podle umístění svých týmů.
Letos tak sice opět uvidíme úřadujícího šampiona s jedničkou, nicméně dvojku bude mít pravidelný jezdec DTM Gary Paffet a trojku zvolil Paul di Resta.
Dvojnásobný šampion Mattias Ekström bude vozit na kapotě číslo 5 a např. Pascal Wehrlein zvolil č. 94.
COMMENTS