Zatímco na většině středoevropských závodních tratí leží souvislá vrstva sněhu, tak podmínky v chorvatském Grobniku nedaleko známého města Rijeka prob
Zatímco na většině středoevropských závodních tratí leží souvislá vrstva sněhu, tak podmínky v chorvatském Grobniku nedaleko známého města Rijeka proběhnul v neděli 25. ledna první funkční test nového vozu Renault Twingo.
Jedná se o nový vůz pro začínající závodníky, kteří v průběhu letošní sezóny zasáhnou do bojů v novém Twingo Cupu v rámci pohárové třídy ESET TWC.
„Byl to první test v jehož průběhu jsme absolvovali cca 300 ostrých kilometrů. Jezdili jsme za poměrně vydatného větru a při teplotách okolo 6-ti stupňů a i při těchto podmínkách se nám dařilo zajíždět časy na hranici 2,05 na kolo, což je lepší výsledek než jaký zde zajíždíme s našimi Punty,“ řekl po testu pan Mirko Marinšek z týmu LEMA RACING, který stojí za technickým vývojem vozu.
„Z prvního testu mám radost. Jezdilo se na pneumatikách Federal (semi-slick) a zajeté časy jsou slibné a to je dobrým příslibem do příštích týdnů kdy nás čeká další test s pneumatikami Nankang. Aktuálně máme obsazeno již devět vozů a tak věřím, že nás čeká pěkná a napínavá sezóna,“ dodává k testu zástupce promotéra ESET V4 Cupu pan Josef Křenek.
Onboard z testu:
COMMENTS
zdá se mi to nebo to twingo vůbec nejede
Nejede, a to bych chtěl vidět v Brně k cíli do kopce….
Jasně, ale je třeba ale zvážit dvě velice důležité skutečnosti (btw to v Brně na podzim uvidíte :-)):
– auto má sloužit jako auto pro začínající jezdce
– cena vozu je nižší, než u většiny nových “civilních” aut
no řekl bych že i s civilní felícií bych byl rychlejší 🙂
a to bych se teda asi i rád vsadil 🙂
uvážíme-li, že to nové Twingo je rychlejší, než loňská Punta, kterým by Felicie určitě nestačila …..
já věděl že se někdo chytí na udičku 😀 ale fakt jede to strašně pomalu i když je to pro začínající závodníky třeba změním názor až to uvidím na testu v Mostě ale ten záznam z vozu vypadal jako kdyby se tomu autu jéct rychleji nechtělo 😀