Širší, lehčí a výkonnější - těmito slovy začíná oficiální tisková zpráva týmu Reiter Engineering, který zbrojí na příští sezonu. S novými vozy specifi
Širší, lehčí a výkonnější – těmito slovy začíná oficiální tisková zpráva týmu Reiter Engineering, který zbrojí na příští sezonu. S novými vozy specifikace GT3 se doslova roztrhl pytel a Hans Reiter nechce zůstat pozadu. Zvláštní však je, že tovární tým Lamborghini chystá pro příští sezonu vlastní GT3 na platformě vozu Huracán.
Nový závodní speciál z dílny německého týmu Reiter Engineering má základ v závodním voze Gallardo FL2 GT3. Novotou vonící Gallardo Extenso R-EX je tak vlastně facelift starého známého závoďáku.
Velkých změn doznala především záď nového Gallarda. To je nyní o 13 cm širší a inženýři tak dosáhli maximální povolené šířky 2050 mm, což znamená, že nové Lambo bude o poznání lépe ovladatelné. Změn nedoznal pouze exteriér a tak se kromě nových předních a zadních světel můžou noví majitelé těšit na větší kroutící moment díky nové závodní vačkové hřídeli.
Reiter Engineering si však nezakládá pouze na vzhledu, ale také na zvuku svých vozů.
“V letošním roce nás překvapila čím dál více rostoucí popularity Camara GT3 především u fanoušků, pro které je velmi důležitý vzhled a zvuk vozu. Gallardo Extenso musí a také se bude těchto dvou vlastností držet ještě dominantněji, než Camaro. Od té doby, co jsme přišli o staré dobré vozy GT1, vozy GT ztratili emoce. S naším novým Gallardem se však stále držíme toho, aby měly vozy nízké náklady, dobře se řídily, dostávalo se jim dobrého servisu, byly spolehlivé a hlavně aby vyhrávaly,” řekl Hans Reiter, šéf Reiter Engineering.
Tovární tým Lamborghini Squadra Corse sice v příštím roce nastoupí se svou novou zbraní Huracánem GT3, nicméně výhradním partnerem italské značky pro vozy Gallardo GT3 zůstává nadále Reiter Engineering.
COMMENTS
Píše to úplně správně sledovat bývalé vozy GT1 byla paráda ten zvuk, GT3 i když už dobře jedou pořád to není ono. Ve WEC i ELMS zůstaly vozy GTE a to je o něčem jiném.