8hod LeBrno-závod s Audi TT nebo Fiestou

8hod LeBrno-závod s Audi TT nebo Fiestou

Poslední okruhový závod roku 2014 je vytrvalostní závod na Automotodromu Brno v sobotu 25.10 2014. Chceš závodit?   Snad každý kluk či chlap zná závo

Fantastický Carbonia Cup na Slovakiaringu
Vítězem třetího ročníku ESET V4 Cupu se stal Štefan Rosina
Slavnostní vyhlášení výsledků ESET V4 CUPu 2013

Poslední okruhový závod roku 2014 je vytrvalostní závod na Automotodromu Brno v sobotu 25.10 2014. Chceš závodit?  

Snad každý kluk či chlap zná závod 24h LeMans. Vyzkoušet si vytrvalostní závody právě ve stylu LeMans můžete ale i Vy. Poslední říjnový víkend se totiž jede na Automotodromu Brno závod 8hod LeBrno, do kterého můžete odstartovat jako jezdec ve speciálu Audi TT-1.8Turbo nebo ve speciálu Ford Fiesta S1600.A protože se jedná o volný podnik, nepotřebujete pro tento závod okruhovou licenci, startovat tak může každý, kdo vlastní řidičák.

Audi TT-1.8T

Okruhové závody nabízí zajímavé a bezpečné závodění, A pokud k tomu přidáme, že se jedná o závodění vytrvalostní, pak je to možná o to zajímavější, protože jezdec stráví za volantem minimálně dva padesátiminutové úseky. A to znamená rozhodně více jak 225km na závodní trati.

LeBrno 25.4 2014 je posledním podnikem vytrvalostní série LeBrno-Most-Slovakia. Závod je koncipován jako osmihodinovka,kde veškeré střídání, tankování, servis a případné práce na závodním speciálu jsou samozřejmě součástí závodu. V teamu musí startovat minimálně 3 jezdci a nejdelší úsek pro jednoho jezdce je maxim.2,5hodiny. Toto vše určuje minimálně tři povinné zastávky v boxech. Specifika vytrvalostních závodů je také v jezdeckém pojetí. Ne vždy totiž je nejdůležitější zajet jedno nejrychlejší kolo, důležitější je jezdit konstantní rychlá (ne nejrychlejší) kola a dokázat správně využívat a šetřit pneumatiky. Start závodu je v 10hod a samozřejmě mu předchází technické a administrativní přejímky.

Audi TT-1.8T

Pro závod 8hod LeBrno jsou připraveny k pronájmu dva závodní speciály: Audi TT-1.8Turbo bude startovat v Divizi 3 /vozy s obsahem do 3000ccm/ a Ford Fiesta S1600 bude startovat v Divizi 1+2  /vozy s obsahem do 2000ccm /. Technická specifikace obou speciálů je uvedena níže. Pronájem je pro jezdce zajištěn ALLINCLUSIVE – zahrnuje pronájem techniky, zajištění pneu (k dispozici na závod jsou suché pneu a pneu na mokro), kompletní benzín a náplně, pronájem boxů/servisních stanů, zajištění dopravy auta na akci a zpět, doprovodné vozidlo a servis mechaniků po celý den závodu. V případě zájmu je možné také nabídnout zapůjčení závodní kombinézy a helmy.

Pro speciál Audi TT-1.8Turbo jsou pro jezdce připraveny úseky 2x50min nebo 3x50min. Pro speciál Ford Fiesta S1600 pak úseky 2x60min nebo 3x60min. Cenové podmínky na pronájem Vám sdělíme na vyžádání, kontaktní mail je : artfordsport@email.cz . Uzávěrka pro přihlášení je 15.10 2014

Fiesta S1600

Audi TT-1.8T – technická specifikace. Motor 1798ccm s turbem, výkon 226ps a 310N.m, kompletně přestavěno na okruhový speciál v 2014 – bezpečností ochranný rám, sedačka OMP a 6.bod pásy RRS, podvozek AP-Racing, převodovka 5.stupň.manuál, hmotnost 1095kg, kola 17“Dotz.

Ford Fiesta S1600 – technická specifikace: Motor 1598ccm-Zetec, výkon 176ps, kompletní laminátový body-kit (rozšířeno +130mm), kotoučové brzdy Fritech, podvozek HP Sporting dle sk.A, převodovka Quaife 5.stupňová manuální, hmotnost  930Kg, kola 16“Borbet.

Pokud Vás tedy zaujala možnost startovat v závodě 8hod LeBrno 25.10 2014 rádi Vám zodpovíme případné dotazy. Veškeré dotazy k pronájmům můžete zasílat na mail artfordsport@email.cz.

PR

IMAG0239

IMAG0246

 

COMMENTS

WORDPRESS: 0