Chevrolety před Argentinou přiberou

Chevrolety před Argentinou přiberou

Ty tam jsou časy ze začátku sezony, kdy ve světovém šampionátu WTCC jezdily vozy Citroën s maximální možnou váhou a jejich soupeři naopak s minimální.

Ze světa WTCC
Čtveřice citroënů na vítězné cestě do Moskvy
Hondy na čele, ve volném testu byl nejrychlejší Tarquini

Ty tam jsou časy ze začátku sezony, kdy ve světovém šampionátu WTCC jezdily vozy Citroën s maximální možnou váhou a jejich soupeři naopak s minimální. Všechny Chevrolety dostanou dalších 20kg navíc.

Vozy Chevrolet jsou tak jediné stroje, které po snížení ztráty na Citroëny na 0,5 sekundy dostanou další kompenzační závaží navíc. Chevrolety natolik zrychlily, že Morbidelli dokázal v rakouské kvalifikaci dokonce porazit tovární Citroëny. Poté byl však diskvalifikován.

Citroën si tedy nadále zachovává maximální možnou váhu, tedy 1160kg, Chevrolety budou o pouhých 20kg lehčí a o dalších dvacet kilo méně budou mít Hondy. Lady zůstávají na minimální možné váze, tedy 1100kg.

Kompenzační závaží se určuje na základě časů na kolo během posledních třech závodů, tedy Rakousko, Rusko a Belgie.

Citroën C-Elysée – +60 kg – 1160 kg
Chevrolet RML Cruze – +40 kg – 1120 kg
Honda Civic – +20 kg – 1120 kg
LADA Granta – 0 kg – 1100 kg

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0