USCC: Před šestihodinovkou ve Watkins Glen se bude přibírat i hubnout

USCC: Před šestihodinovkou ve Watkins Glen se bude přibírat i hubnout

IMSA se opět postará o vyrovnanější startovní pole. Před nadcházející šestihodinovkou na americkém okruhu Watkins Glen série United SportsCar Champion

USC: V Sebringu hlásí plný stav
USCC: Olivier Pla je po incidentu v Sebringu v podmínce
USC: Malucelli a Kearby dostali zákaz startu

IMSA se opět postará o vyrovnanější startovní pole. Před nadcházející šestihodinovkou na americkém okruhu Watkins Glen série United SportsCar Championship se pečlivě podívala na výkonnostní křivky jednotlivých vozů a některým závaží přidala, jiným naopak odebrala.

Takzvané Balance of Performance se týká vozů GT. V té rychlejší a prestižnější GTLM se IMSA zaměřila na Dodge Viper GTS-R, jenž bude v Glen startovat v retro barvách, známých z první generace tohoto amerického muscle car. Viper zhubne o patnáct kilo a dostane o 0,3 milimetrů větší vzduchové restriktory.

V kategorii GTD je změn podstatně více. Porsche 911 GT America přijde o patnáct kilo a navýší se mu kapacita nádrže o rovné tři litry. Naopak vozy Ferrari 458 a Dodge Viper přiberou deset kilo, přičemž Viper bude mít otáčkoměr omezen na 6500 rpm.

Audi R8 dostane dvacet kilo navíc a kapacitu nádrže bude muset snížit o dva litry. Další německý stroj, BMW Z4, poveze pětadvacetikilové závaží a o tři litry větší nádrž.

Jediný vůz, který se vyhnul dalším zásahům do celkové výkonnosti, je Aston Martin Vantage. IMSA vyladila Aston na konkurenceschopnou úroveň již před závodem v Detroitu.

Šestihodinovka ve Watkins Glen se jede již tuto neděli

Aleš Sirný
Foto: IMSA

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0