Wars Project 2014 – fight on hill and circuit

Wars Project 2014 – fight on hill and circuit

Sobota 7.6.2014 Hradiště 4km krásná trať a další boj vozů do vrchu v rámci KP 2014. Středa 11.6.2014 a netradiční termín Mezinárodního mistrovství Car

Ve Škoda Octavia Cupu zůstávají největší favorité, série zároveň láká nová jména
Podzimní brněnská cena se dostane hned na dvě televizní stanice
Vítězný křest ohněm pro Kusína s Válkem

Sobota 7.6.2014 Hradiště 4km krásná trať a další boj vozů do vrchu v rámci KP 2014. Středa 11.6.2014 a netradiční termín Mezinárodního mistrovství Carbonia Cup 2014 . . . Začnu tedy postupně . . .

Po velké pauze, kdy nám pracovní povinnosti, oprava auta po požáru nedovolily účast na několika podnicích jak do vrchu, tak i na okruzích . . .

RTT race team se Subaru Impreza RTT WRC, Wars Project 2014 s vozy Mitsubishi Lancer EVO FFR, Škoda Octavia DTM a Autoexpres Litvínov se superrychlou Octavií KTCR byli připraveni na fighty . . . Jo, zapomněl jsem málem na našeho benjamínka Godzzillu , je to nějaký ten japonec s 600PS . . .

Díky partnerům, sponzorům a přátelům: RTT.cz, Autodílylitvínov.cz, Autopodbořany.cz, RedBull, William art s.r.o., Qwert, Eqx.sk, APmotorsport, Sport 5,  GripTv, Magic Planet, Motormix,  Rallyinzert.cz, Rallybazar.sk, Ceskeokruhy.cz, Restart, TROST,  Moet,  Zacapa Ron, Piloxing, GP racing Shop, Kalmar, Wars by Coperfield, Chickee photography & Shark pictures

We supported : Ben Cristovao – Championship music . . .

Se mohlo v pátek 6.6.2014 zakotvit a rozvinout základnu na Hradišti. Kam dorazilo Subaru a Mitsubishi . . . setkání se všemi bylo skvělé a díky skvělé kuchyni Petra a Blanky, jsme se hezky posilnily, což se v sobotu fakt hodilo . . . Ruda, Vláďa, Luděk a Tom se skvěle starali o auta a piloty celou sobotu . . . Úkol zněl jasně : nepustit nikoho na bednu a poprat se mezi sebou o příčku nejvyšší.

Tak jsme ráno před prvním tréninkem jeli ohřát autíčka a  . . . Subaru v poho , Petr spokojen, zato Jirka bohužel po příjezdu na základnu všem oznámil, že Myšák má nějaký problém, který musí vyřešit náš ladič Mick Kehl, čímž ho zdravíme do Číny a těšíme se až bude vůz optimalizován . Tak už to vypadalo, že půlka teamu jede domů. Díky vstřícnosti a splnění požadavků organizátora bylo povoleno místo Myšáka startovat s civilním Nissanem o váze 2 tun s 600 PS – ano, Godzzilla šla neplánovaně do akce . . .

Petr  od počátku plnil roli favorita a časy pod 2:08 v tréninku dokázal zajet v závodě 2:06. Godzilla dokázala k překvapení všech Petrovi zdatně sekundovat a tak piloti drželi double ve třídě a jen v absolutním se mezi nás neustále tlačil Ivo Král s neskutečně rychlýma rukama na Kitovém Golfu . . .   V závěrečné jízdě musel Petr zajet čas pod 2:06,40 aby mohl pomýšlet na vítězství . . . celý team včetně v 3. jízdě nestartujícího Jirky s Godzillou stáli u lifetimingu a Petr to dokázal 2:05,62, nejenže zvítězil ve skupině, ale tímto časem smazal i Královo náskok a Petr Pašek s Imprezou vybojoval i 1.abs

Super Víkend . . . Díky všem . . .A pojďme na okruhy

Mezinárodní mistrovství Carbonia Cup středa 11.6.2014 autodrom Most

In action is Škoda 😀 ,

V první řadě obrovské díky a pochvala před nastoupenou jednotkou našemu šéfmechanikovi, mozku který na nás dohlíží, vše řídí co se týče našich strojů Jendovi Mikšátkovi – našenu svatému Coperfieldovi by Wars Most . . . To co dokázal za poslední měsíc je z jiné planety . . . THkx 😀

Pepovi, Tomovi, Jardovi a Pavlovi díky za logistiku, přípravu a za občasný nervy . . . . díky bratrům Lysákům za podporu a skvělé osvěžení dortíky, Kino Cafe Most za skvělou zásobu chlazených nápojů a koktejly pro naše hosty . . . For Support Blance a Petrovi z RTT, že nás přijeli i ve svém nabitém harmonogramu potěšit svojí energií a  … vy víte :-D, velké díky Wernerovi a Eve Smejkalové z Autoexpres Litvínov 90 vozů značek Ferrari,Ultima,Porsche,BMW opět slibovala velký fight pro naše Škodověnky které startovaly v obou divizích A a A+. Vítek s Octaviií KTCR EVO III absolovoval tréninky bez potíží a v kvaalifikaci zajel fantastické 1.místo ve skupině A8 a 4.čas absolutně , což někteří soupeři při řazení na startovní rošt závodu mírně řečeno nechápali 😀 . . . Jirka s DTM v divizi A do 2000ccm byl papírovým favoritem, ale chtěl získat i absolutní vítězství, což se mu v kvalifikaci rozhodl znepříjemnit s mnohem silnějším a rychlejším vozem BMW Cup- Jan Semlbauer , který dokázal vyjet poleposition . .  dle vyjádření Jirky „ strašně moc se těším na souboj s klukama“ . . . Ale začněme Vítkem, ten po skvělém startu dokázal udržet pozici a i mnohem silnější vozy neměly v šikaně šanci a Vítek ač pronásledován triem – Corvetta, Renault Megane Trophy a BMW Michal Petrů, dokázal odolávat a postupně začal stahovat třetí v asbolutním pořadí Porsche GT3. V 8 kole  náhle Vítek bez zjevné příčiny svůj vůz odstavil a bylo po ptákách . . . Dle jeho vyjádření došlo k přehřátí brzdového systému, tak nechtěl riskovat potíže  a i přes velké zklámání raději nepokračoval . . .

Divize A . . . 25 vozů v šiku najíždí na letmý start , kdy první je BMW Jan Semlbauer, druhá Octavia našeho Jirky, třetí skvělý Renault Clio atd . . . padla zelená a je odstartováno, bok po boku na rovince do první šikany a tady se ukazuje síla nervů, průjezd šikanou  a Octavia jde ihned do vedení . . . pak už jen asfalt, asfalt . .  jak říká náš nový video mág Shark, se svými skvělými asistentkami. Auto vydrželo, benzín nedošel a tak systémem start – cíl,  si vyjel již letošní druhé vítězství ze dvou závodů Jirka s Octavii II DTM . . . Po dojetí došlo k vážení vozu s pilotem ( 1158kg ) a mohlo se slavit . . . Jupíííí.THKx

We supported : Ben Cristovao – Championship music . . .

Next race 21-22/6/2014 Bečov nad Teplou a 23/7/2014 Lausitzring

Odkazy na video

http://www.youtube.com/watch?v=Rm8L2gj6mO8

http://www.youtube.com/watch?v=kwdkM_NVKZU

http://www.youtube.com/watch?v=qW1gvJDOr1w

PR
Foto: Luboš Dvořák

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0