Citroëny budou i v Rakousku nejtěžší

Citroëny budou i v Rakousku nejtěžší

FIA zveřejnila hodnoty kompenzačních závaží pro závody na rakouském Salzburgringu, které se uskuteční tento víkend. Tovární Citroëny zůstávají na maxi

V seznamu přihlášených pro letošní sezonu WTCC figuruje 20 jezdců
López obhájil v Japonsku titul mistra světa cestovních vozů
Čtveřice citroënů na vítězné cestě do Moskvy

FIA zveřejnila hodnoty kompenzačních závaží pro závody na rakouském Salzburgringu, které se uskuteční tento víkend. Tovární Citroëny zůstávají na maximální hodnotě, tedy 1160kg, zatímco Hondy, Lady i Chevrolety si od Maďarska neustále udržují minimální možnou váhu, tedy 1100kg.

Během posledních třech závodních víkendů v Le Castellet, na Hungaroringu a Slovakiaringu se rozdíl mezi Citroëny a jejich konkurenty dramaticky zmenšil. Hondy nyní ztrácí pouze 0,9 sekund a Chevrolety 1,2 sekundy. Jen Lady na tom nejsou neustále příliš dobře, i když i ruský tovární tým se zlepšil. Granty nyní ztrácí na francouzské vozy 2,4 sekundy.

Salzburgring však není nikterak technicky náročná trať, mnohem více na ní rozhoduje výkon motoru a aerodynamika, a tak se dá očekávat, že i přes šedesátikilové závaží na tom bude opět nejlépe Citroën.

Car – Ballast – Final Weight
Citroën C-Elysée – +60kg – 1,160kg
Honda Civic WTCC – 0kg – 1,100kg
Chevrolet RML Cruze TC1 – 0kg – 1,100kg
Lada Granta Sport – 0kg – 1,100kg

Foto: Ondřej Laušman

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0