5 momentů Davida Vršeckého

5 momentů Davida Vršeckého

Letošní sezóna evropského poháru tahačů se přes léto přehoupla do své druhé poloviny. České fanoušky navíc čeká vrchol letošního roku, kterým je domác

Lacko zaznamenal jedenácté vítězství a s Vršeckým dál jasně kralují šampionátu
Buggyra v Nogaru
Vršecký penalizován

Letošní sezóna evropského poháru tahačů se přes léto přehoupla do své druhé poloviny. České fanoušky navíc čeká vrchol letošního roku, kterým je domácí závod Buggyry na mosteckém autodromu. Pojďme se podívat na pět zásadních momentů letošní sezóny v podání Davida Vršeckého. 

Misano (pohárový závod 2) – Sporná penalizace a ztráta bronzu
David dokončil napínavý závod na třetím místě, pak ale přišla sporná penalizace třiceti vteřin za dvě sražené kuželky. „Samozřejmě to bylo smutný, protože jsem byl z výsledku nadšený a až komisaři změnili mé vnímání na celou závodní jízdu, která byla velmi vydařená. Nejhorší na tom bylo, že jsem o sražení obou kuželek vůbec nevěděl.“

Misano (pohárový závod 4) – První vítězství sezóny 2014
Hned druhý den však přišla velká vzpruha. „To bylo super! Nečekal jsem, že oba můžeme hned v prvním závodním víkendu stanout na bedně. Určitě nám to spravilo náladu. Věřil jsem, že během sezóny double uděláme, ale že to bude tak brzy, to určitě ne.“

Nogaro (pohárový závod 2) – Stávkující technika
Při třetím podniku evropského poháru tahačů byl ve druhé pohárové jízdě David na třetím místě, které si musel vybojovat. Cíl ovšem nespatřil. „Bohužel to byla prkotina, kterou jsme jednou pro vždy vyřešili, ale stálo nás to minimálně třetí místo a samozřejmě body. Vzpomínám si, že to byl velký boj. To nejhorší jsem měl vlastně za sebou a stačilo to jen dokroužit nebo ještě urvat nějakou pozici. Závody ale končí až pod šachovnicovou vlajkou. Byl to ale náš jediný technický problém v první polovině sezóny.“

Nürburgring (pohárový závod 2) – V hlavní roli Jochen Hahn
Jako by třetí místa přinášela Davidovi smůlu. V německé druhé jízdě jej z třetí pozice otočil Jochen Hahn, který byl hnán kupředu domácími fanoušky. „Byl to klasický závodní incident. Trochu jsem ho asi podcenil, ale dal to tam. Potom jsme se o tom bavili a určitě to nebyl úmysl. Omlouval se mi zato, ale když se rozhodl, tak už s tím nemohl nic dělat, a to dobře znám. Nejhorší ale bylo to, že jsem tam stál na štorc a čekal jsem, až všichni projedou. Když jsem začal couvat, tak jsem ještě zkřížil cestu Adamovi a čekal jsem ránu, ale to se naštěstí nestalo. Pak to bylo hodně zábavné, protože jsem se z poslední pozice dostával dopředu. Nakonec z toho byly ještě dva body.“

Nürburgring (pohárový závod 4) – Žlutá vlajka
A sesazení z třetí pozice přišlo v Německu ještě jednou, a to v neděli. „To byl asi vůbec nejhorší moment této sezóny. Opět po napínavém souboji třetí, a když už jsem mířil s kšiltovkou na stupně vítězů, tak mě sportovní komisaři odvolali, že dostanu penalizaci a třetí pozici nadobro ztrácím. Hodně to mrzí. Navíc, když se to stane v posledním závodě víkendu, tak s takovým pocitem odjíždíte i domů a myslíte na to až do dalšího víkendu. Toto bych se chtěl odnaučit.“

PR Buggyra

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0