Díky třídě AM jsou označováni za amatéry. A je to vlastně pravda. Podnikatelé, kteří "ve volných chvílích" závodí. Ale nenechte se mýlit, většina těch
Díky třídě AM jsou označováni za amatéry. A je to vlastně pravda. Podnikatelé, kteří “ve volných chvílích” závodí. Ale nenechte se mýlit, většina těchto amatérů patří v domácích šampionátech mezi rychlé jezdce.
Posádek ve třídě AM bude i letos nejméně, nicméně i tak budou některé z nich patřit k ozdobám startovního pole. Tak třeba takové Lamborghini Mira Konopky. To svými barvami upoutá pozornost všude, kam se dostane. A kromě pozornosti soupeřů upoutá samozřejmě i pozornost českých a slovenských fanoušků. V obou tříhodinových závodech se týmu ARC Bratislava dařilo, když jak v Monze, tak i v Silverstone získal třetí místo. Ve Francii to tak slavné nebylo, ale v Belgii to může být zase úplně o něčem jiném. Mira Konopku, Teodora Myzskowskiho a Andrzeje Lewandowskiho i tentokrát doplní Zdeno Mikuláško.
I ve třídě AM pak můžete najít opravdové hvězdy. Tak třeba takový Chris Harris, uznávaný motoristický novinář, kterého zná nyní díky Top Gearu celý svět. Harris opět nastoupí v Bentley týmu Park Racing a parťáky mu budou dělat zkušený Švéd Carl Rosenblad a Derek Pierce s Davidem Perelem.
Za největšího favorita je ovšem považován Stéphane Lemeret, loňský šampion třídy PRO-AM, který si s týmem Kaspersky Motorsport brousí zuby na vítězství. Je tu však i Matteo Cressoni, který bude mít navíc společně s Mastronardim, Guedesem a Mannem k dispozici novější Ferrari 488 GT3. Další velmi rychlé Ferrari bude mít na starosti tým Rinaldi Racing.
Ve vytrvalostních závodech však může překvapit téměř kdokoliv…
COMMENTS