Promotér šampionátů 24H Series, 24H TCE a 24H Proto Series, společnost Creventic dnes zveřejnil poslední aktualizaci kalendářů 24H Series a TCE. Š
Promotér šampionátů 24H Series, 24H TCE a 24H Proto Series, společnost Creventic dnes zveřejnil poslední aktualizaci kalendářů 24H Series a TCE.
Špatnou zprávou pro české fanoušky je však to, že v kalendáři 24H TCE, chybí brněnský autodrom, který se po dvou letech strávených v hlavní sérii 24H Series měl pro příští rok přesunout právě do vytrvalostního šampionátu cestovních vozů. Brněnský Epilog nahradí závod ve Spa.
Zatímco říjnový termín v Brně nebyl zrovna nejideálnější, jet v říjnu ve Spa-Francorchamps je, alespoň dle mě, vyložený risk. Přece jen Ardeny jsou něco jiného než Brno…
“O opakování vytrvalostního závodu jsme samozřejmě usilovali, ale promotér se nakonec rozhodl, že po dvou ročnících v Brně vyzkouší další tradiční okruh. Věříme, že budoucnu se k nám tento závod opět vrátí,” prozradila výkonná ředitelka Automotodromu Brno Ivana Ulmanová.
COMMENTS
AMD Brno je vytunelovaná společnost, která už není schopna uspořádat ani pouťák typu 24h Series by Creventic. K tomu lze asi těžko vydávat prohlášení a vyjádření, to je prostě smutný fakt… 🙁
To fakt ne,hlavním důvodem proč to příští rok neměla být 24hod, ale jen 12 hod. jsou stížnosti a petice lidí z okolí AMD. No teď budou mít pokoj. 🙁
Jejich oficiální odpověď na můj dotaz, co se stalo s Brnem:
We changed Brno in Spa-Francorchamps circuit in Belgium for upcoming year. We are always looking for challenging circuits and maybe we will be back in Brno in 2018!
(Vyměnili jsme Brno za Spa. Vždy hledáme náročné okruhy a možná budeme v Brně zpět ve 2018)
To je samozřejmě pravda, akorát je zcela off topic. Článek není o tom, že se 24hodinový formát změnil na 12 hodinový kvůli stížnostem lidí. Článek je o tom, že se nepojede vůbec nic. To se stížnostma lidí nemá vůbec nic společnýho… 🙂
No paráda!!! Minuli rok se jelo v Brně ještě aspoň Boss gp a to se asi taky nepojede tak ať to zavřou.
Oni to nezavřou, protože se jim podařilo přes GP ČR udělat solidní tunel na veřejný finance. Čili minimálně do roku 2020 to provozovat budou. No a když se k tomu připočte, že sem tam zkásnou nějakýho promotéra pouťových závodů 17. kategorie typu Gruppo Peroni nebo Histo Cup + nějaký drobný z testování a jízd veřejnosti, tak to vychází na docela slušný živobytí. Jen holt se budeme muset smířit s tím, že žádný byť jen trochu hodnotnější závody nebudou…
V červnu se jede tuším 4hodinovka Gruppo Peroni.
Tříhodinovka.