Neděle patřila v Le Mans tradičním testům před slavnou čtyřiadvacetihodinovkou. A jak naznačují časy, Toyota je vzala velmi vážně. Když Kamui K
Neděle patřila v Le Mans tradičním testům před slavnou čtyřiadvacetihodinovkou. A jak naznačují časy, Toyota je vzala velmi vážně.
Když Kamui Kobajaši objel Circuit de la Sarthe za 3 minuty a 18,132 vteřiny, v boxech to zašumělo údivem. Japonec totiž už v testech v Toyotě TS050 Hybrid s číslem 7 překonal loňský čas pole position. A to byl její držitel Neel Jani v Porsche o vteřinu a půl pomalejší.
Ve třídě LMP2 byl na čele výsledkové listiny Nelson Panciatici s Alpine A470-Gibson, což je ale vlastně Oreca s jiným znakem na kapotě. Za vozem Signatech Alpine zaostal o sedm desetin vteřiny Jean-Éric Vergne v nejrychlejším autě z boxů Manoru. Nováček v Le Mans, ARC Bratislava, obsadil ve své třídě 24. pozici, na Panciaticiho ztratil 10,7 vteřiny.
Mezi továrními vozy LMGTE Pro se na čelo prosadil Chevrolet Corvette C7.R díky Oliveru Gavinovi (3:54,701), který s novým motorem v samém závěru testů přeskočil Frederica Makowieckiho v Porsche 911 RSR. V LMGTEAm se nejlépe dařilo Pedro Lamymu, jenž pro Aston Martin Racing zapsal čas 3:58,250 minuty.
Pozvánka na 24H Le Mans 2017:
Foto: FIA WEC
COMMENTS
Alpine rozhodně není Lola, ale Oreca. Když už chci zamachrovat, jak tomu strašně rozumím, tak se nesmím dopustit takhle fatálního eroru. To jsem pak za totálního vola… 🙂
tak aby to Toyotě už konečně vyšlo !!!