Závodníci mají za sebou první 4 hodiny letošního závodu 24h Le Mans. Ve třídě LMP2 to je i nadále těsné, s vozy GTE se zatím daří zejména Ferrari.
Závodníci mají za sebou první 4 hodiny letošního závodu 24h Le Mans. Ve třídě LMP2 to je i nadále těsné, s vozy GTE se zatím daří zejména Ferrari.
Na čele v kategorii LMP1 se stále nachází Toyota Gazoo Racing, ale pro změnu jde o vůz číslo 8 řízeným Brendonem Hartleym. Sesterská sedmička následuje s minimální ztrátou téměř 14 sekund. Rebellion Racing mezitím drží třetí a čtvrtou příčku, ale se ztrátou jednoho kola na vedoucí Toyoty.
Toyota již řešila podezření na defekt, který původně zpomalil vůz číslo 8 a Sébastien Buemi musel neplánovaně do boxů. Problémy potkaly také pátý vůz LMP1 týmu ByKolles Racing, a to konkrétně potíže s alternátorem. Posádka ztratila osm kol.
Po čtyřech hodinách je to i nadále velice těsné ve třídě LMP2, kde se vedení mění často. Vysoké tempo ale nasadila posádka #37 Jackie Chan DC Racing s Ho-Pin Tungem za volantem, která je tak na čele následovaná Mikkelem Jensenem s vozem #26 G-Drive Racing. Ještě chvíli předtím byl ale v čele vůz #32 United Autosports, který následně zamířil do boxů.
Dobrou náladu mohou mít u Ferrari, kde tovární stáj AF Corse převzala vedení v obou třídách GTE Pro i Am. O první příčku tak italská automobilka připravila týmy Aston Martin Racing. Do závodu už se vrátil také vůz #88 Dempsey-Proton Racing, i když s obří ztrátou.
V GTE Pro je na čele posádka Ferrari s číslem 71, kde za volantem v tuto chvíli sedí Sam Bird. Ten má náskok deseti sekund na #97 Aston Martin Racing s Harrym Tincknellem, ale na něj doráží Daniel Serra v barvách #51 AF Corse. Porsche je zatím mimo hru.
Vůz AF Corse číslo 83 s Emmanuelem Collardem vede v GTE Am, a to o půl minuty před dalším Ferrari, ale tentokrát v zákaznických barvách #72 Hub Auto Racing.
COMMENTS