WEC: ByKOLLES Racing letos pojede s motory Nismo

WEC: ByKOLLES Racing letos pojede s motory Nismo

Německý tým třídy LMP1 bude mít v letošní sezoně WEC nového dodavatele motorů. Místo AER přichází Nismo. Integrace šestilitrového V6 agregátu s

LMP1: Ukončí ByKolles sezonu ve WEC předčasně?
ByKolles a Ferrari zvažují stavbu hypervozů, BMW zájem nemá
FIA WEC: Název Lotus mizí ze šampionátu

Německý tým třídy LMP1 bude mít v letošní sezoně WEC nového dodavatele motorů. Místo AER přichází Nismo.

Integrace šestilitrového V6 agregátu s turbem je jednou z řady změn, kterých se během zimní přestávky dočká šasi CLM P1/01. Podle tiskové zprávy ByKOLLES Racing probíhá vývoj podle plánovaného harmonogramu.

„Dodávky motoru od Nisma mají pro nás velký význam. V předchozích sezonách jsme měli se spolehlivostí velké problémy, takže v roce 2017 čekáme velký pokrok nejen v této oblasti, ale i co se týče výsledků,“ uvedl šéf operací ByKOLLES Racing Boris Bermes.

„Našemu zásadně zinovovanému vozu CLM P1/01 dodá twinturbo Nismo pohon na zadní nápravu přes spolehlivou převodovku Xtrac. Vytrvale pracujeme na řadě dalších změn. Na základě úprav pravidel pro sezonu 2017 provádíme rozsáhlé změny na přední a zadní části vozu, zvláště na aerodynamice. Vedle toho naši konstruktéři dosáhli snížení váhy a kompletně vylepšili mechanické díly. Těšíme se na první testy totálně předělaného CLM P1/01. Letos chceme demonstrovat jeho kvality a dál pokračovat v inovacích. To vše proto, abychom pro ročník 2018 dodali náš vůz zákazníkům tak, že ho mohou upravit pro svoji pohonnou jednotku,“ dodal Bermes.

Specifikace motoru Nismo VRX 30A Evo

Objem: 3 000 ccm

Design: V6 s úhlem válců 60 stupňů

Foto: ByKOLLES Racing

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0